تجهیزات دندانپزشکی ، فروش و راهنمای استفاده
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

۵. سوراخ کردن استخوان : در صورتی که نیازی به تقویت استخوان نباشد، مرحله بعدی پس از کشیدن دندان، سوراخ کردن استخوان است. با دریل دندانپزشکی استخوان به اندازه مورد نظر سوراخ میشود و ایمپلنت داخل آن قرار داده میشود. سپس سوراخ ایمپلنت با قطعه ای به نام پیچ درپوش بسته میشود. ۶. جایگذاری ایمپلنت و بخیه کردن لثه : مرحله بعدی بخیه کردن لثه است. ممکن است دندانپزشک لثه را اطراف ایمپلنت بخیه کند و سر ایمپلنت بیرون بماند و یا لثه را روی ایمپلنت بکشد و بخیه کند تا از ایمپلنت بیشتر محافظت شود. تجهیزات دندانپزشکی فروش در حالت دوم، بعدا برای نصب روکش دندان باید یه جراحی ساده صورت بگیرد تا لثه برش خورده و روی ایمپلنت باز شود. ۷. زمان انتظار برای پیوند استخوان و ایمپلنت : پس از جایگذاری ایمپلنت، بسته به شرایط و کیفیت استخوان، مدت زمانی که باید منتظر بمانید از دو ماه تا شش ماه متفاوت است. در این مدت نباید هیچ فشاری بر ایمپلنت وارد شود.

برنج. 26. عکس با نور پس زمینه. برنج. 27. عکس با نور پس زمینه. راه حل های آماده ای وجود دارد. در دندانپزشکی مدرن، عکاسی از دندان در حال حاضر به خوبی ادغام شده است. پس از همه، این تنها نیست فناوری های دیجیتالبرای نمایش به بیماران، و همچنین یک سند، مانند کارت بیمار، اگر عکس ها در فرمت خام گرفته شده باشند. کیت دندانپزشکی شامل دوربین، لنز ماکرو و فلاش است. این بررسی بر شیوع بیماری متمرکز خواهد بود. ساده ترین راه حل فلاش حلقه است. Canon MR-14EX و کپی های آن Viltrox j670، Yongnuo YN14M، و فلاش های حلقه دیگری مانند فلاش ماکرو درخشان، Nissin MF 18، Sigma EM-140DG، Metz MS-1. مقرون به صرفه ترین فلاش حلقه خوب Viltrox jy670 است. قیمت در روسیه از 9000 روبل. فلاش حلقه برای ورود به سیستم روزانه کافی است. اما این گزینه برای انتقال رنگ به آزمایشگاه مناسب نیست، زیرا نور به سمت جلو، هم محور به لنز منتشر می شود. همچنین، اگر نیاز به گرفتن عکس های «هنرمندانه» دارید، باید فلاش را از لنز بردارید و به کناری ببرید و با نور «بازی» کنید.

ایمپلنت دندان یکی از درمانهای دندانپزشکی است. در این درمان ایمپلنت جایگزین دندان به صورت دائم میشود. انتخاب نوع ایمپلنت دندان و برآورد قیمت ایمپلنت به شرایط بیمار، وضعیت استخوان و نوع پروتز بستگی دارد. ایمپلنت دندان در بهترین شرایط مانند دندان طبیعی به مراقبت نیاز دارد و فشار بی اندازه بر ایمپلنت دندان صحیح نیست. دندانپزشک بعد از انتخاب نوع ایمپلنت دندان و برآورد قیمت کاشت دندان با توجه به شرایط بیمار با انجام عمل جراحی، پین فلزی (Fixture) را در استخوان قرار میدهد. پروتزی که روی آن قرار میگیرد متفاوت است و ممکن است ثابت یا متحرک باشد. هزینه خدمات دندانپزشکی و قیمت ایمپلنت دندان همیشه نسبت به سایر خدمات پزشکی بیشتر بوده و علت آن نیز مسئولیت کاری بالایی که بر دوش دندانپزشک است و همچنین مواد و متریال گران قیمتی است که باید استفاده شود. از طرفی بخش زیادی از هزینهای که بابت خدمات دندانپزشکی پرداخت میگردد صرف هزینه و مواد اولیه و متریال مصرفی میگردد، و اغلب خدماتی که مستلزم تخصص بالا هستند، هزینه بالایی نیز به همراه دارند. استفاده از ایمپلنت ارزانقیمت گاها می تواند خسارات جبران ناپذیری به بیمار وارد آورد. ایمپلنت دندان چیست ؟

تبصره 3: اگر لابراتوار موارد تعيين شده در تبصره 2 را به همراه قالب ، پروتز و دستگاههاي ارتودنسي دريافت نكرد موظف است برابر ماده فوق نسبت به ضدعفوني اقدام نمايد . ماده 26- تميز يا ضدعفوني كردن ملزومات يكبار مصرف كه با علامت بين المللي معرفي مي گردند مطلقاً ممنوع ميباشد. تبصره 1: مواد ضدعفوني كننده سطح پايين (Low Level)ممكن است اغلب باكتري هاي وژتاتيو، بعضي قارچها وويروسها را در يك دوره زماني از بين مي برند. و در حاليكه مواد ضدعفوني كننده متوسط(Inter mediate level)براي كشتن مايكوباكتريوم ها، باكتري ها وژتاتيو، اغلب ويروسها و قارچ ها مناسب هستند. تبصره 3: بايستي به اين نكته توجه داشت قبل از پروسه ضدعفوني كردن يك وسيله پزشكي عمل پاك كنندگي بر روي آن انجام شده و سپس عمل ضدعفوني كنندگي انجام گردد. قرار داده تا مرحله دوم عمل ضدعفوني كنندگي باكارآيي لازم انجام شود. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تبصره5: از تخليه فرآورده هاي حاصل از تمامي محلولهاي ضدعفوني كننده به آبهاي سطحي و زيرزميني به دليل آلايندگي شديد زيست محيطي خودداري گردد.

همچنین یونیت دندانپزشکی ثابت نیز از لحاظ نحوه کاربرد به انواع ، عمومی، یونیت دندانپزشکی کودکان، یونیت دندانپزشکی جراحی تقسیم بندی می شوند. نصب یونیت دندانپزشکی توسط کارشناسان کارخانه سازنده دستگاه یکی از ارکان اصلی گارانتی و تضمین کننده کیفیت و کارایی دستگاه می باشد که توجه به آن بسیار حائز اهمیت است. طراحی صحیح لوله کشی و تاسیسات کلینیک های دندانپزشکی به منظور تامین آب مورد نیاز و خروج فاضلاب باید مطابق با قوانین و مقررات لازم انجام می شود تا ایمنی لازم برای محیط کلینیک دندانپزشکی تامین شود. نصب تاسیسات دندانپزشکی به دلیل وجود بخش هایی از قبیل لوله های آب و برق، هوای فشرده و هوای ساکشن جراحی و فاضلاب از دیگر تاسیسات موجود متفاوت است. یکی از مواردیکه بسیار مورد توجه دندانپزشکان قرار میگیرد طراحی لوله های تامین اکسید نیتروژن است، تا بتوانند در طول مراحل درمان بیمار را آرام کنند. این امکان وجود دارد که در حین درمان بسیاری ازبیماران دچار اضطراب شوند لذا پیش بینی مدار اکسید نیتروژن بسیار ضروری و مهم است.

بهتر است این سوالات را از خودتان بپرسید و به آنها جواب دهید، قبل از آنکه دست به خرید بزنید. آیا این ابزار، کالا یا تجهیزات برای بیمار خوشایند است؟ به عنوان مثال در خرید یونیت دندانپزشکی یا ابزار آلات و تجهیزاتی که مستقیما با راحتی بیمار در ارتباط میباشد باید دقت کنید. وقتی را در روی صندلی یونیت بنشینید تا مطمئن شوید که از راحتی کافی برخوردار است. زوایایی که بیمار به آنها نگاه میکند را در نظر بگیرید. در برخی از موارد بیمار یا مشتری شما برای زمان بسیار طولانی در یک صندلی باید بنشیند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که او در این مدت به اندازه لازم راحت باشد. لازم به یادآوری است که مواد و تجهیزات مورد نیاز مطب بسیار زیاد هستند. اما برای راحتی کار چند مورد از مهمترین لوازم مورد نیاز را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. سابقه یک برند بسیار مهم است. مشورت با دندانپزشکانی که میشناسید میتواند در پیدا کردن برند مناسب مفید باشد.

تمام افرادی که به طور مستقیم و غیر مستقیم در کارگاهها مشغول به فعالیت هستند تحت پوشش و حقوق و مزایای بیمه تامین اجتماعی قرار میگیرند. باشد..بودجه این سازمان از طریق شرکتهای در حال فعالیت تامین خواهد شد. تجهیزات عکاسی دندانپزشکی بدین گونه که کارفرماها حدود 30 درصد از حقوق و مزایای کارگر را به عنوان حق بیمه به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز خواهند کرد. بیمههای پایه حداکثر تا 30% هزینههای درمان را پرداخت میکنند، آنهم با کلی اما و اگر! بیمه تامین اجتماعی یکی از بیمه نامههای اجباری است که تمام کارفرماها باید برای کارمندهای خود در نظر گیرند. بدین گونه که هر فردی با تشکیل کارگاه و دریافت کد کارگاهی تحت پوشش این بیمه نامه قرار میگیرد. وقتی شما در شرکتی مشغول به کار هستید، داشتن بیمه تامین اجتماعی امری ضروری برای شما خواهد بود. سازمان تامین اجتماعی با این بیمه، از کارمندان کارخانجات، ادارهجات و سایر افراد حمایت میکند.

حتی شنیدهام معاون درمان بیمه سلامت اظهار کرده است مابهالتفاوت قیمت دارو را به صورت نقدی پرداخت میکنیم. حال به تازگی وزارت بهداشت پیگیر طرحی به نام دارویار است. براساس این طرح یارانهای که از ارز دارو حذف میشود به سازمانهای بیمهگر منتقل میشود تا مستقیما به دست بیماران برسد. به نظرم اگر نظارت صحیحی بر این طرح وجود داشته باشد، قطعا از حیف و میل ارز جلوگیری میشود. اما از طرفی نگران تخلف و اهمالکاری بیمهها هستیم، چراکه در حال حاضر سازمانهای بیمهگر ۷ ماه تا یکسال بعد هزینههای داروخانهها را پرداخت میکنند. این در حالی است که در بحث یارانه نان، هزینه آن مستقیم به نانوا منتقل میشود. اما در بحث دارو دولت هزینه آن را به بیمهها منتقل میکند. سازمانهای بیمهگر هم ماهها پول را نگه میدارند. در حال حاضر نیمی از خریدهای داروخانهها نقدی شده است، چراکه شرکتهای پخش دارو اول پول را دریافت میکنند و بعد دارو را تحویل میدهند.

  • به زاویه و وضعیت بیمار دقت کند
  • نوع غذاهایی که میخورید
  • کاشت دندانی
  • فیزیک 1 - ریاضی و آمار 1 - شیمی 1 - زیست شناسی 1
  • یونیت دندان پزشکی

تری آلومینیومی یا کرومی باید با حرارت استریل شود. دسته تری­ یک­­ بار مصرف می ­تواند با اتوکلاو استریل شود که البته احتمال زنگ ­زدگی در نتیجه تکرار استریلیزاسیون مرطوب وجود دارد. در صورت امکان می ­توان از Chemiclaveجهت پیشگیری از زنگ­ زدگی استفاده کرد. پروتز قدیمی معمولاً متخلخل است و تراش آن سبب عریان شدن میکروارگانیسم­های عمقی تر می ­شود که تحت تأثیر محلول ضدعفونی قرار نگرفته ­اند می­ شود. توصیه می ­شود یک ظرف حاوی محلول ضدعفونی در کنار دستگاه تراش(Lathe) موجود باشد و پروتزهای قدیمی در آن ضدعفونی شوند. به علاوه بهتر است، از وسایل حفاظت شخصی(دستکش، ماسک و عینک) استفاده شود. دستگاه تراش و پودر پامیس با تولید آئروسل در آلوده کردن محیط بسیار مؤثر هستند. به همین دلیل، پوشیدن ماسک و عینک با حفاظت از روبرو و اطراف الزامی است. دستگاه­های همراه مکندۀ ذرات موجود است که کمک فراوانی به کاهش انتقال عفونت می­کند. موتور هواکش دستگاه تراش باید قدرت کافی داشته باشد.

منبع: https://pishrodent.com/

 




:: موضوعات مرتبط: دندان پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات دندانپزشکی , مواد و تجهیزات دندانپزشکی , سایت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم , فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی , خرید تجهیزات دندانپزشکی , قیمت تجهیزات دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران , فروش تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 5 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی